Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MACARON !!!


Photo-0224

Sekarang xtau kenapa aku suka sangat nak makan macaron nie.. mungkin sebab masa 1st time aku dapat makan tu, aku tengah kena flu, so kira xpuas la menikmati macs nie.. so, aku pun duk pulun la mencari kat bakeri sekitar manjung ngan sitiawan nie.. tapi sume bakeri jawab macs nie terlalu manis.. so, diorang xjual sbb kurang mendapat sambutan.. ye ke?? atau diorang mmg xpandai buat.. hahaha.. oppsss…
jangan marah aa..

Lastly aku order drpd cik min kat bentong sana.. jangan memain.. macs nie jauh perjalanan die dari umah tukang buat nak sampai ke mulut aku nie.. hahaha… kebetulan masa aku order cik min de buat promotion.. kira langkah kanan lah kan.. hehehe… pe pun aku bagi double thumbs up pada mac cik min yang sangat best.. xterlalu manis seperti yg slalu orang duk cerita pasal macs nie… just nice.. akhirnya.. tercapai impian aku nak makan macs nie.. Orang yang paling gembira selain aku.. mestilah zaquan.. hehehe..


Kalau korang nak tau rasa macs macam mana.. sila lah order ngan cik min ye… Berbaloi2…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...