Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Entri Tahun 2012..


Salam..

Lambat betul aku nak update blog aku nie.. banyak jugak entri yang diperam sebagai draf.. maklumlah, duk menaip, tetiba separuh jalan idea hilang plak.. tambah2 sekarang nie aku sibuk nak menyiapkan barang2 tunang & kawin adik aku.. 

Ape2 hal pun tahun 2012 nie, aku berharap sangat agar tahun 2012 nie akan memberikan sinar baru pada kehidupan aku.. yelah, masa 2011 banyak kisah duka daripada kisah gembira.. daripada start awal thn sampai ke hujung tahun. Sume berkisar pasal sakit mistik yang kitorg alami.. ape die?? rasa dah pernah story je.. tapi kalau belum.. nanti2 aku citer ye.. hahaha... 

Banyak azam baru yang aku cuba nak capai dalam tahun nie. Antaranya, biasalah.. bila badan makin sihat, plak tu selera makan dah macam orang kebulur jumpa makanan.. mule lah risau bila timbang asyik nak ke kanan je.. ke kiri sekejap je.. pastu balik ke kanan.. payayh jugak kan? nak turun sket nye payah.. nak naik xpayah tunggu 2 minggu.. seminggu xjaga makan & xbuat aktiviti yang boleh keluarkan peluh.. mula lah lemak2 berlumba2 bertempek kat daging2 aku nie.. hehehe..

Sambutan tahun baru? xde sambut pun.. cuma tepat kul 12.00 tengah malam.. aku ngan hubby tengok bunga api daripada balkoni rumah je.. Marina Island + Pangkor + Teluk Batik masing2 buat persembahan bunga api.. so, kitorang nie tumpang tengok jelah.. sweet event for both of us.. (^_^)

Anyway.. Semoga tahun baru nie akan memberikan sinar baru buat kita semua.. dalam kita riang menyambut tahun baru.. semakin tu lah kita kena beringat yang masa semakin cepat berlalu.. umur kita pasti akan makin bertambah.. bumi sudah semakin tua.. kiamat sudah makin menghamoiri kita.. adakah kita sudah bersedia.. ini sekadar mengingatkan diri aku sendiri.. semoga kita akan dapat terus hidup du muka bumi Allah ini & sentiasa mendapat keredhaannya...

amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...