Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Detik Yang Menyedihkan..

Pagi2 aku dan Zaquan terpaksa bangun, untuk hantar hubby ke office.. maklumlah hubby akan ke Pahang untuk join latihan perang dengan TUDM kat sana. Walaupun hati aku berat rasa nak lepaskan hubby, tapi dalam terpaksa aku relakan juga. Lumrah kalau bersuamikan tentera nie, kita cuma dapat miliki separuh dari dirinya, separuh lagi hak negara. Bila ada tugas penting macam nie, terpaksa lah kita ditinggalkan... Aku yakin, bukan hanya aku yang sedih.. hubby pun sama.. Apetah lagi die kali nie 1st time join latihan perang kat hutan ngan TUDM.. jauh Pahang tu.. macam2 boleh jadi.. tapi sebagai isteri, aku hanya doakan yang terbaik untuk kami.. Semoga Allah akan lindungi en suami dan keluarga kami sementara beliau bertugas dalam hutan..

Sebelum ke office, sempat jugak hubby singgah kat pasar beli nasi buat bekal dalam perjalanan nanti. Bila hubby keluar je dari kereta, Zaquan terus melompat duk kat driver seat,, pastu laju je ayat nie kuar daripada mulut die.. hehehe... " Mama, cepatlah ambik gambar Wan, Wan nak bawak kete nie.."

Dan inilah hasilnya...


Zaquan yang suka bergambar..


Zaquan tersenyum bila nampak camera..
Senyum lagi.. Selepas tu???

Hubby pesan jangan tunggu sampai kenderaan yg die naik jalan, nanti Zaquan nangis.. Tapi, xpayah lama, start je enjin kereta aku.. kami bertiga berllinang air mata, bukan sekejap hubby nak tinggalkan kitorg.. 10 hari woo.. tapi demi tugas hubby untuk negara.. aku relakan..

Selamat pergi & kembali my beloved husband..

We gonna miss u...

(-_-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...