Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cuti - Cuti Malaysia Part 3..

Sambung balik citer sebelum nie yang tergantung.. Day 2 at Cameron Highlands.. Bangun pagi rasa sejuk sgt.. mujur hotel de sediakan heater utk shower. Klu x, alamat aku terpaksa mandi koboi lah kot.. hehehe.. Malas sgt nak bgn breakfast kat cafe, hubby suh aku bancuh teh je.. sbb dia nak mkn mee goreng mamak kat hotel titiwangsa.. Sedap, yummyyy... Zaquan plak sibuk je ngan buah strawbery die..


Tea & Strawberry fo breakfast...


Yummyy..


Sebelum check out sempat pose dulu.. hehehe...


My Sweatheart..
Love to come again... i like this hotel..


Kebun bunga...


Zaquan suruh hubby snap pic die..


 
Sukanya die...

Di celah pokok teh... hehehe...


Peace !!!!


Senyum sakan nampak...


US...


 
Snap terakir sblm bertolak balik..

Rasa malas je nak balik keje.. Klu lah masa boleh dihentikan atau dilambatkan mesti seronok.. heehe... tapi realiti tetap realiti.. Esok dah start keje.. mesti aku kene Monday blues yang teruk.. nak wat camne.. ati aku still de kat sini.. xnak ikut badan aku turun.. hahaha..

Anyway, aku suka sangat percutian kali ini dan aku yakin aku akan datang balik ke sini.. maklumlah, kaki aku mcm dah dipahat utk terus berpijak di tanah cameron.. wah, ayat.. hehee.. Nasibbaiklah jarak dari cameron ke umah aku xdelah jauh sangat.. 2 jam lebih je.. next time bleh la ajak hubby g lagi.. tapi kene penuhkan poket dululah klu nak duk hotel nie jugak.. hehhe.. thanks hubby sebab sudi bwk kitorg g makan angin dan relase my tension here.. Love u.. Semenjak aku keje goverment nie, aku slalu tension... kenapa? hanya org2 office je yang tahu kenapa.. huhuhu... tapi mujurlah de sokongan dari kwn2 dan yang paling penting dr hubby ngan mak and tak lupa juga mak mertuaku... 

Moga aku akan tabah tempuhi semua dugaan.. Yang penting mood aku akan ok dalam masa terdekat nie.. selagi mood aku xdirosakkan seperti biasa oleh 'hamba Allah' tu.. amin..

So, kesimpulannya.. Saya sangat happy !!!!!

Love To Come Again.. C ya next time Cameron Highlands...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...