Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

<<< My Cousin Wedding >>>>

happy sangat dapat balik kampung untuk majlis kahwin sepupu aku.. sebab masa nie lah pak cik mak cik aku dari Terengganu balik... best woo dapat berkumpul ramai - ramai... walaupun tak semua yang balik.. tapi kemeriahannya tetap kami rasa...

rindu dengan masa kecik dulu kan??



semangat tul depa nie...

mak su...

bersanding time !!!

sempat jugak !!!

diorang pun nak jugak...

with my SIL & niece..

Pak Su.. dari muda sampai tua sama je perangai.. suka buat lawak ngan sakat orang..

sentiasa meriah kalau pak su ada... 

mamat yang suka melawa nie aku pun tak kenal sape.. hahahaha...


meriah..

mak melah.. mak cik yang dulu duk ngan aku & jaga adik beradik aku..

my sweetheart... Lailatul Raudah

macam-macam perangai budak kecik nie.. rindu aku kat dia...

aku & pengantin..

zaquan & nenek melah

nor & pengantin

hantaran pihak lelaki

hantaran pihak perempuan

selamat pengantin baru buat pengantin & suami.. semoga kekal ke akhir hayat..

amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...