Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anugerah skrin 2012..


Memandangkan semua orang dok komen pasal ASK 2012 nie, aku pun nak komen jugak... hehehe...

Rata2 bagi komen yang ASK nie membosankan.. aku?? memang rasa bosan pun.. tapi aku tak delah nak paksa diri tengok anugerah yang memang mengarut nie..

remote kat tangan kita.. kalau rasa tak suka.. ubah je channel lain.. astro kan ada banyak channel.. tengok je lah cerita lain... kan?? nak kene tengok jugak sebab nak tau pemenangnya??? alah... esok mesti kuar dalam surat khabar.. korang akan dapat tau punye...

aku cuma rasa pening bila cerita dongeng melayu & barat disatukan.. anak aku pun pening...

dato' rahim razali jadi sultan.. tapi pakaian macam barat.. panggil ayahanda plak tu.. agak dah xde ke pakaian ala-ala sultan melayu yang boleh dipakai???

Pagi2 nie bukak blog ada lah terbaca pasal ayat rosyam nor yang berseloroh di highlight kan sesetengah pihak.. aku xtau lah tu ayat seloroh atau ayat scrip kan.. cuma aku rasa pasal nie tak payah diperbesar2kan.. tak payah nak duk hukum orang sana sini.. aku bukan bela rosyam nor pun.. cuma aku rasa hal macam nie selalu terjadi.. biasalah kalau tersalah cakap.. kan?? mentang2 lah die artis.. kalau salah mesti kene hentam teruk2.. erm.. nasib badanlah ye...

OMG !!!

siapalah yang fikirkan konsep macam nie??? kenapa lah bos depa approve???

penonton yang yang pening jadi marah...  mula lah macam2 maki hamun.. kata2 nista dihamburkan... tapi bukan aku lah.. sebab semalam aku tengok kejap2 je.. sebab aku rasa aku tak berapa nak 'enjoy'.. aku pun tukar channel lain.. remote kan kat tangan aku... tak payah tengok lama2.. hati pun tak sakit...

hahahahaha... 

korang tengok ke???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...