Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Blog oh blog....


Pelik kan tetiba tajuk macam tu.. sebab mata pun xbleh nak tido... sebab? biasalah baru abis shift malam.. jadual tido tu mata ak nie pun dah terganggu.. nak stabilkan balik payah jugk lah... abis tu nak buat camno... redha je lah.. kan? maka aku pun mula lah berjalan2 di malam hari nie? berjalan pergi mana pepagi buta nie? rilexxx.... aku blogwalking je lah... hahahaha... xkuasa la aku nak pi merayau tadah air embun.. okey... berbalik pada topic entry aku kali nie... saje nak story pasal sejarah idup blog aku nie... walaupun blog nie tenggelam timbul, kadang2 de jugak macam idup segan mati xmau... tapi alhamdulillah sebab masih bernyawa dalam erti kata lain still wujud lah kan.. pernah 2 3 kali aku decide nak tutup jge blog aku yang dah tinggal nyawa2 ikan je dulu.. ye lah, kalau nak dibandingkan ngan orang lain yang sama2 berblog dulu.. masing2 blog dah canggih & manggih.. follower pn dah ramai.. aku???? nan ado... hahaha... aku harus + wajib berterima kasih kepada kak seri marzura yang telah memperkenalkan aku dengan dunia blog... terima kasih kak seri sayang... mula2 semangat berblog tu datang membuak2.. pastu suam2 kuku.. pastu ok balik sebab aku dah tau hala tuju blog aku nie... blog ni akan aku abadikan sebagai kenangan bila aku dah tiada lagi.. segala apa yang aku rasa.. segala apa yang aku ingin aku kongsikan akan aku abadikan dalam blog aku nie.. segala kenangan indah, akan dapat dibaca oleh anak cucu aku bila mana mereka ingin mengenali aku.. juga buat kawan2, blog walker yang sudi datang menjengah kat blog aku nie...

kenapa aku macam beremosi pasal blog? sebab aku ada terbaca blog seorang insan yang telah meninggal dunia.. aku tak kenal pun owner tu.. aku xpernah pergi pun blog die.. tapi entri akak di sebalik pintu yang buat aku kenal dia... aku baca blog die.. aku rasa insaf, bahawa apa yang kita ada sekarang hanyalah sementara.. kita hanya dipinjamkan di dunia ini sementara.. maka, aku ingin abadikan kisah hidupku.. suka duka ku di sini.. sob.. sob.. sob..

berminat nak baca blog tu? sila lah ke sini.. www.misscronicz.blogspot.com

semoga roh beliau tenang di sana & sentiasa dirahmati Allah... amin....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...