Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jalan - Jalan Ke Zoo Taiping..

Salam..

Saje je nak publish entri yg dah basi.. selalu sangat aku publish entri yang back dated kan? biasalah.. aku nie update blog ikut angin.. angin rajin.. selalu lah aku update.. klu x, camnie lah gayanye... bende dah berbulan2 jadi baru terhegeh2 nak publish kat blog.. de aku kisah.. lagipun aku buat blog nie pun suka2 je. de ke org baca? ntah2 aku je yg baca sendiri.. ahakss.. nanti bila dah sampai seru.. aku akan jadi blogger yg berdedikasi lah.. hehehe...

Memula hubby rancang nak g Cameron Highlands balik hari.. tapi aku xmau lah rushing2.. so, hubby decide nak bawak aku ngan Zaquan pi Zoo Taiping.. walaupun dah banyak kali kitorg g situ.. huhuhu..

Aku rasa tak payah la aku  nak describe haiwan2 yang de kat Zoo tu sebab aku rasa mana2 zoo sume kebanyakkan ade haiwan yang sama.. aku cuma nak citer sebelum kitorg g zoo, kitorg singgah kat Kuala Sepetang nak pi makan mee udang kat Warung Mak Ude xsalah aku nama die.. alah, yang si Farok singgah dalam citer warung kita tu.. Mee udang die punye lah banyak udang.. bukan kenyang mkn mee, tapi kenyang makan udang.. dalam perjalanan gi kedai tu, aku perasan yang Kuala Sepetang nie masih terpelihara bangunan & alam sekitarnya.. aku lalu rasa damai sangat macam kat filem zaman2 dulu.. maklumlah.. aku kan suka bende2 klasik nie.. hehee... tapi mee udang nie xbleh lawan mee udang yang aku makan kat stadium batu kawan ngan family Pak Dolah.. yummyy... rindulah nak balik Penang.. huhuhu...

Mee Udang yg best... berbaloi2..

Mee Goreng Udang.. nice plate..

Jom cuci mata ngan pic2 yang aku dah snap.. wokay...

1st time aku pegang spesis ular nie seumur hidup aku.. nak layankan Zaquan yang duk merengek ajak aku ngan hubby ambik gambar ngan ular.. memula mmg takut wo.. aku mmg xnak, tapi bila hubby ckp untuk gambar kenangan, aku pun setuju je.. last2 sume buat muka ntah2 pape je.. hahaha...

Tarikh g bln 10, tapi entri baru skrg nak kuar.. dah basi ler.. :P


Muka2 cuak bergambar ngan ular.. en suami pun sampai senyum takut2 plak.. hehehe...

bergambar bersama monyet yang tgh dating.. hahaha...

ayah & anak..

Anak & ayah berposing..

riang ria di zoo..

my beloved family..

tunggu lah next cerita basi yang aku akan upload memandangkan musim rajin update blog dah tibe.. hahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...