Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Gangguan...

Wah.. entri yg sangat scary pernah aku publish.. heheh.. Just nak share pengalaman aku je.. Korang jgn terkejut plak ye.. memang kadang2 benda nie xdapat nak diterima akal. Tapi aku dah mengalami sume2 nie.. Apa & bagaimana cara gangguan tu, biarlah ianya menjadi rahsia keluarga kami.. Alhamdulillah, aku bersyukur kepada Allah kerana mengurniakan suami yang sgt2 sabar.. Bila dikenangkan balik jasa2 en suami, air mata aku mengalir perlahan.. so touching..

Cuma aku nak share ngan korang amalan2 yang boleh menegah benda2 nie amalkan baca 3 Qul sebelum tido, jgn lupa selawat nabi paling kurang 10 kali selepas sembahyang, minta dengan Allah agar dijauhkan dr benda2 nie.. yang sangat2 penting jangan tinggal solat.. kerana dengan solat kita akan sentiasa dilindungi oleh Allah..

Dalam zaman serba maju nie mmg susah nak diterima akal bahawa masih ada lagi segelintir manusia yang sanggup utk menggunakan kuasa mistik untuk mendapatkan apa yang mereka hajatkan, tak kurang jugak mereka2 yang menggunakan jalan salah untuk memuaskan hati jahat mereka... pelik kan? tak terfikir ke mereka azab & seksaan yang mangsa2 terpaksa hadapi kerana perbuatan mereka.. Ingatlah yang Allah tu maha adil.. setiap perbuatan jahat akan menerima pembalasan.. tak kira lah di dunia atau akhirat..

Sama2 kita isi jiwa kita dengan doa2 yang boleh mencegah dr gangguan makhluk2 mistik...

Salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...