Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

RINDU GILER KAT HUBBY !!!!!

Pagi tadi Hubby bagitau 1 bad news.. Kapal hubby tak jadi balik Lumut Jumaat nie.. ade 2 task baru yang nak kena buat.. Tak tau bila bleh settle task tu.. Huhuhu.. Sedeynya !!! Erm, Ape nak buat.. Tanggungjawab pada negara.. Mujurlah kat kampung nie macam-macam aktiviti yang boleh aku buat, kuranglah sket boring klu Hubby blayar.. Esok pagi plan nak pergi kedai cat beli cat utk ruang tamu dapur umah mak aku.. warna tak decide lagi.. as ussual lah, aku akan try dulu warna kat umah mak aku sebelum aku beli cat untuk umah aku.. Hahaha...
Raya tahun nie aku buat persediaan raya untuk rumah aku dari jauh je lah.. Yang penting, raya tahun nie mesti best sangat.. sebab semuanya aku buat sendiri yelah, dah kerja kan.. bleh buat kuih raya banyak sket.. and yang penting air tangan aku.. Kiranya tak rugi jugak lah aku benti keje.. Dapat buat preparation raya yang tip top and dapat didik anak aku sebaiknya masa proses pembesaran dia.. Happy !!
Tak apa B, Sayang akan tunggu B balik.. as long as kita jauh, tapi dekat di hati & telinga.. Sayang ngan anak akan ok.. Bak kata orang, sayang anak tangan-tangankan.. sayang isteri tinggal-tinggalkan.. nie betul2 aku kena tinggal selalu.. huhuhu.. Xpelah, yang penting kasih sayang kita akan mekar untuk selamanya.. Love U My Hubby !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...