Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ELLYSHA MAISARA..

Gembiranya die...

Tidurlah Sayang...

Masa Kenduri Cukur Jambul..
Sexy La Plak.. Cepat masa berlalu, diam tak diam Baby Maisarah dah nak abis pantang.. Mujur adik ipar aku slalu send pic Maisara.. Maklumlah, dia pantang kat umah mertua dia kat Kota Tinggi.. Jauh jugaklah dari kampung aku kat Muar nie.. Mak mertua aku tak boleh jaga dia sebab kena jaga adik ipar aku kat Hospital Ampang.. Mujur ade gambar - gambar nie.. boleh gak aku ikuti perkembanan si kecik nie walaupun dari jauh.. Maisarah mirip muka mak dia.. (^_^)
Teringat jugak time aku pantang dulu, seronok 1st time dapat baby.. lagi-lagi Zaquan tu cucu sulung family aku ngan Edy.. Memang jadi perhatian betul.. Hehe.. Aku pun berpantang dua rumah, umah mak aku ngan umah mertua aku.. Masing2 ada cara dan pantang masing2.. Camnelah agaknye bile dapat anak 2nd nanti ye... hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...