Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Corat Coret Mini Malaysia...

Hai korang...

Kali nie aku nak membebel pasal jalan-jalan kat Mini Malaysia.. untuk pengetahuan korang, kalau aku balik kampung.. aku suka sangat bawak anak aku pergi sini.. kenapa? aku rasa damai bila pergi sini.. tengok rumah2 lama.. sekali sekala kita back to basic tak salah kan.. 

tapi kunjungan kali nie aku rasa berbaloi sangat2 walaupun harga tiket dah naik.. berapa beza dulu dengan yang sekarang pun aku tak pasti.. 

pe yang berbaloi??? 

kalau dulu korang masuk dapat tengok rumah je kan? sekarang dah ada macam2 aktiviti dalam rumah tu.. pastu lampu die automatic.. bila ada orang baru menyala.. sangat cool kan?

almaklumlah.. kat umah aku tak ada lampu macam tu.. tu yang jakun sket tu.. hahahaha...

lagi???
 


 
 persembahan kebudayaan daripada resident artis.. siap bleh joget lambak atas stage.. 

mana aku??

memang tak kan jumpa lah pic aku dalam sebab tu sebab aku kat seat penonton je.. hahaha.. bukan setakat perembahan tarian tradisional je, tapi de aksi menyumpit belon oleh penari etnik Serawak.. sangat cool okey...


 aku lupa plak dekat rumah mana yang ada sediakan minum petang nie.. Selangor atau Negeri Sembilan.. nanti korang cari sendiri lah ye.. jangan marah aaa..

 
sangat nostalgia kan.. rindu betul masa zaman kecik2 dulu...

  
kemain pose sebelum makan.. walaupun muka dah tak sabar nak makan... hahaha... 

 
once korang order baru diorang masak.. panas2 okey...
 
free??? xde lah.. kena charge yang sangat minima okey.. ape lah sangat kalau nak dibandingkan minum petang dengan susasana klasik kan.. syiookkk wooo...

 sebelum makanan sampai.. nie lah aktiviti wajib...

 
disebabkan ada kupon.. maka merasalah anak bujang aku nie naik..

free??

tak adalah diorang nak bagi free.. tetap kena bayar.. tapi de diskaun.. bayar rm 10 je..

apa lagi yang menarik??

korang kena datang sendiri..

dijamin akan puas hati...


1 comment:

  1. I've been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours.

    It's lovely worth sufficient for me. Personally, if all web owners
    and bloggers made good content as you probably did, the internet will
    be a lot more helpful than ever before.

    My web site :: duplicate music

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...