Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muncul Kembali...

Ke mana aku pergi bertapa?

tak ada ke mana pun korang.. aku ade je.. cuma sibuk sikit..

sibuk dan menyebuk..

hahahaha...

memang sibuk sikit sebab tempahan bisnes kecil-kecilan aku nie masyuk sket..

untung??

kaya??

takde maknanya.. aku berniaga bukan sebab nak cari untung ye kawan2.. aku buat tu sume sebab minat.. maka, harga kawan2 sangat berbaloi..

nak diskaun??

jadi lah kawan aku ye.. 

sekarang aku dah buat bisnes baru yang baru nak suam2 air suam..

ape???


aku buat bisnis kek kukus pulak..

macam mana aku bleh terjebak dan menjebakkan diri??

aku akan kupas pada entri akan datang..

wah.. kelas ayat aku..

till then ye korang...

cukup sampai di sini entri pengubat rindu untuk korang...

erk.. ade ke yang rindu aku..


HAHAHAHAHA !!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...