Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SELAMAT HARI RAYA!

Selamat Hari Raya! Alhamdulillah, akhirnya dpt jugak kite menyambut Aidilfitri tahun nie.. Yang pasti tahun nie merupakan thn yg paling best aku sambut raya, sbb duk kat kg.. Last aku merasa sambut raya camnie time aku bujang lg.. Dah jd wife Eddie blk time raye je.. Huhu.. Tahun nie turn umh mertua aku. Biasalah, kenelah ikut turn.. Diplomasilah katekan.. Hehe.. Sume adik2 ipar aku blk, mcm janji plak kan.. Kamal lah yg paling seronok, siap bt lemang.. Mak mertua aku suh masak rendang, pulun aku masak mlm raya.. Walaupun kureng sket sbb tkurang kerisik, tapi still sedap lg.. Maklumlah, biasa masak 1kg daging je.. Tetibe kene masak 3kg daging, menggelabah aku.. Hehe.. Ilmu anyam ketupat aku still xok lg.. Biasa beli ketupat dah siap anyam je, xpe practice make perfect! Insyallah aku akan terus berusaha utk menganyam ketupat.. Lemang Kamal mmg 1st class, aku pun xtau die pandai masak lemang.. Ape pun dlm kemeriahan braya, aku tetap tkenang arwah abah ngan arwah adik aku, Amir.. Arwah Atok, Tok Ayoh, Mak Yoh, Abg Hafiz dan Kak Badar.. Semoga roh mereka dicucuri rahmat.. Amin..

Koleksi Pic Raya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...