Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KAMAL KELUAR WAD..

Hari nie aku ngan adik aku berangkat ke Ampang sebab nak jemput adik ipar aku keluar wad pas kimo kali ke 13... Kali nie Dr guna ubat dari London.. Semalam mak mertua aku call cakap Kamal bleh keluar pagi sebab malam dah masuk ubat.. tapi rupanya pagi tadi baru Dr masukkan ubat tu.. Mujur dalam perjalanan tak ade ape2 yang tak diingini berlaku.. alhamdulillah... Mujur Izza tolong bagi direction pergi Ampang dari tol Sungai Besi.. Maklumlah, biasa aku dari Utara nie 1st time dari arah selatan..

Sampai Hospital mak ngan Kamal dah siap packing. Kamal senyum besar, seronok dapat balik umah lah tu.. Hehe.. Alhamdulillah dalam perjalanan Kamal tak sakit teruk.. cuma cakap sakit sket sebab pagi baru masuk ubat.. Sekarang tiba turn aku plak yang jaga diorang memandangkan sume adik beradik Hubby dah jauh.. Hubby pun tak boleh nak jaga sebab dia outstation... Mak ngan Kamal pun kira tanggungjawab aku sekarang..
Aku tak kisah sebab mak mertua aku layan aku macam anak dia sendiri.. Dia memang sayang sangat kat cucu sulung dia tu.. sape lagi, Zaquan lah.. Hehehe.. Yang penting aku dah lama tak makan ayam masak merah air tangan mak mertua aku.. rindu sangat nak makan.. hihi..
Bermula lah rutin baru aku esok bawak Kamal g klinik untuk inject ubat yang Dr bekalkan dari hospital Ampang.. Kena follow up sebab Kamal baru pas Kimo..
Moga Kamal Cepat Sembuh.. Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...